خبرها


عباس مویدی: برپایی میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت هفته دولت

میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به مناسبت هفته دولت با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مدیران ستادی و مدیر کل شیلات هرمزگان امروز در مصلی نماز جمعه شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، این میز خدمت به مناسبت هفته دولت با هدف تکریم ارباب رجوع، تسهیل در امر پاسخگویی، سرعت بخشی در خدمات رسانی، ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مردم، دیدار بدون واسطه و به صورت مستقیم با شهروندان و بهره برداران بخش کشاورزی،دامپروری و آبزی پروری برگزار شد.

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان یکی از دستگاه هایی است که به طور مستمر جلسات و دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق کشاورزان و بهره برداران و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم و همکاران در اولویت قرار داده است.

مویدی عنوان کرد: در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی با شهروندان و کشاورزان هر هفته سه شنبه از ساعت ۸ صبح در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار می شود.

وی گفت: در این دیدار ضمن گفتگو با مردم و بهره برداران بخش کشاورزی در مورد مسائل و مشکلات بخش کشاورزی از جمله تسهیلات، فرصت های شغلی، نحوه جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی، تامین اقلام اساسی، امور دام و مسائل امور اراضی، راهکارها ارائه و موارد پس از بررسی و کار‌شناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به واحد های تخصصی و ادارات ذی ربط ارجاع داده شد.