خبرها


تلاش جهادگران برای بازسازی حرم عسکریین (س)
حجت الاسلام محمود فخرایی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از تلاش و همت کارکنان جهادکشاورزی برای بازسازی عتبات عالیات به خصوص حرم مطهر امامان عسکریین (س) خبرداد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از تلاش کارکنان این سازمان برای بازسازی عتبات عالیات به خصوص حرم مطهر امامان عسکریین خبرداد و گفت: مورد توجه قراردادن خانواده جهادکشاورزی جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات مورد تاکید قرار خواهد گرفت.
وی که در شورای مدیران این سازمان سخن می گفت، افزود: با مجوز ستاد کل بازسازی عتبات عالیات کشور، ستاد عتبات عالیات در وزارت جهادکشاورزی تشکیل شده است که در هر استان نیز دارای یک ستاد خواهد بود.
حجت الاسلام فخرایی فرهنگ جهادی را مصداق همت و کار مضاعف دانست و افزود: ساختن، عمران و آبادی، تکریم و تنظیم عتبات عالیات جزو اعتقادات و باورهای جهادگران است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی در پایان تصریح کرد: برای بازسازی عتبات عالیات امسال یک فعالیت بسیار مهم و جدی در وزارت جهادکشاورزی در شرف انجام است که در همین راستا بخشی از مرقد مطهر امامان عسکریین (س) به دست جهادگران وزارت جهادکشاورزی بازسازی خواهد شد.
این مقام مسئول خواستار مشارکت کارکنان سازمانو خانواده های آنان و همچنین کشاورزان، دامداران، اتحادیه ها، تشکل ها و کلیه مراکز مرتبط با جهادکشاورزی جهت کمک به بازسازی مرقد مطهر امامان عسکریین شد.


اخبار برگزیده