خبرها

انتشار بیش از ۲۰ هزار نسخه نشریات ترویجی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


علیرضا نظافت، معاون مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان عملکرد اداره رسانه های آموزشی این مدیریت در سال 88 را تشریح کرد.
نظافت در تشریح فعالیت های سال گذشته اداره رسانه های آموزشی گفت: این مدیریت جهت ارتقای سطح دانش کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در سال گذشته اقدام به چاپ و نشر بیش از 20 هزار نسخه نشریات ترویجی نمود.
معاون مدیریت هماهنگی ترویج در ادامه افزود: در بخش رسانه های تصویری بیش از 6 هزار حلقه فیلم آموزشی تکثیر و بین بهره برداران توزیع و در خصوص برنامه های رادیویی بیش از 4 هزار دقیقه برنامه تولید و در قالب برنامه « زیر سرگ بالاشهر» با همکاری صدای مرکز خلیج فارس تهیه و پخش گردیده است. در بخش برنامه تلویزیونی بیش از 500 دقیقه برنامه با موضوعات مختلف دربخش کشاورزی در قالب برنامه سیمای کشاورزان هرمزگان تهیه و پخش گردیده است.
وی به فعالیت های سال جاری هم اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز علاوه بر برنامه های فوق الذکر تهیه نشریات الکترونیکی، آموزش های مجازی ویژه بهره برداران، ارسال پیامک های ترویجی و اجرای برنامه مدرسه تلویزیونی از دیگر برنامه های این مدیریت در سال جاری خواهد بود.