خبرها

بازدید از خانوده معظم شهدای جهادکشاورزی
به مناسب هفته جهادکشاورزی، سیدنصیر سیدمحمدی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به همراه معاونین از خانواده شهدای معظم جهادکشاورزی و جانبازان این سازمان دیدار کردند.
در این دیدار رییس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی از خانواده شهید پرویز سبزه غلامی و همچنین تنی چند از خانواده های شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و تقدیر کردند.
همچنین همزمان در شهرستان های مختلف مدیران جهادکشاورزی از خانواده های شهدا و جانبازان هشت سال پایداری و استقامت دیدار کردند.
در این راستا جهادگران در شهرستان رودان به دیدار خانواده شهید حسین روشی و شهید منصور آتش افروز و در شهرستان میناب به دیدار خانواده شهید حاجی کریمی و شهید علی اسلامی رفتند.
همچنین مدیرکل شیلات و همکارانشان از خانواده های معظم شهید حسین صادقی، شهید عیسی بهرامی، شهید عباس زراعی و شهید جعفر زمانی دیدار کردند.
در پایان هفته جهادکشاورزی مدیران جهادکشاورزی بندرعباس از خانواده های شهید منصور اسفندی، شهید اسحاق احمدی و همچنین در شهرستان بندرلنگه از خانواده های شهید علی غلامی نژاد و خانواده مرحوم رخشنده مسئول پشتیبانی جنگ و در بندرعباس از خانواده های شهید محمد آبسواران، شهید عباس احمدی، شهید قنبر احمدی و خانواده های جانباز متوفی باقر غلام زاده و خانواده های جانباز ابراهیم جاودان دیدار به عمل آمد.