خبرها


تصویب و ابلاغ استمهال یکساله وام ۳۱ طرح در بخش کشاورزی
جعفر صبوری پور، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از استمهال بدهی های معوق 31 طرح در بخش کشاورزی استان هرمزگان با ابلاغ معاون اول رییس جمهور خبرداد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از استمهال بدهی های معوق 31 طرح در بخش کشاورزی استان با ابلاغ معاون اول رییس جمهور خبرداد و گفت: دولت در چارچوب حفظ اشتغال و تولید با استمهال بدهی های 842 طرح تولیدی در بخش کشاورزی موافقت نمود. از این تعداد 31 طرح با بدهی 101 میلیارد ریال مربوط به استان هرمزگان و تحت پوشش سازمان جهادکشاورزی هرمزگان قرار دارند.
صبوری پور از ابلاغ این مصوبه در تاریخ 5/ 3/ 89 خبرداد و اذعان داشت: این مصوبه با امضای معاون اول رییس جمهور و مدیران بانک های عامل با رعایت مقررات مربوط به استمهال بدهی های معوق به مدت یکسال به این طرح ها مهلت داده و همچنین جرائم دیرکرد تاخیر یکساله را بخشودند.
معاون سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اجرای این مصوبه را در پایداری تولید و اشتغال استان مثبت ارزیابی کرد و افزود: با اجرایی شدن این مصوبه واحدهای مشمول می توانند نسبت به بازسازی توان تولید و تامین نقدینگی و همچنین به حفظ اشتغال اقدام نمایند.
وی از ابلاغ این مصوبه به بانک های عامل خبرداد و افزود: بانک های عامل از صدور هرگونه اجراییه در خصوص طرح های مذکور خودداری نمایند.