خبرها

برگزاری مراسم یابود رحلت امام خمینی(ره) در سازمان جهادکشاورزی

به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت آیت ا... خمینی (ره) مراسم یادبودی در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام لبخندان ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا گفت: تولد حضرت زهرا (س) موجب شد اعراب در دوران جاهلیت برای زنان و دختران خود ارزش قائل شوند و پیامبر اسلام در شرایطی که اعراب دختران خود را زنده به گور می کردند به دستان دخترش حضرت زهرا(س) بوسه می زدند.
وی همچنین به رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امسال سالروز تولد امام خمینی (ره) و سالروز رحلت معظم له و سالروز قیام 15 خرداد پشت سر هم قرار گرفته است و این در تاریخ کمتر اتفاق می افتد که سالروز تولد، رحلت و قیام یک بزرگمرد تاریخ به این صورت پشت سرهم قرار بگیرد.
وی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم بزرگ تاریخ خواند و افزود: ایشان به برکت ایمان و اعتقادی که داشتند از استکبار جهانی نمی ترسیدند و این بزرگ ترین نقطه عطف ایشان بود تا در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی بتواند از رژیم منحوس پهلوی هراسی به دل راه ندهند و در مقابل سیاه دلی طاغوت با اعتقادی راسخ بایستند و در نهایت پیروز شوند.