خبرها

بیانیه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در خصوص بزرگداشت سالروز رحلت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره)

خميني ذخيره خدا براي شيعه است.

(حضرت علامه اميني مولف الغدير)

نیمه خرداد هر سال پایان وصال مردمی غیور با رهبری بزرگ است که ابراهیم تاریخ بود، و بت زمان را آنچنان خورد کرد که تاکنون کینه آن بر دل مستکبرین جهان سنگینی می کند.

ادامه نهضت بنیانگذار انقلاب اسلامی آنچنان سنگینی بر گرده استکبار جهانی داشته است که حکومت سیاه جهانی و شیاطین زمان را مادام در فکر کینه توزی نگه داشته است، اما نهضت این مرد بزرگ تاریخ چونان آبی روان و پاک همیشه راه خود را به راحتی یافته و از تمامی امتحانات و فراز و نشیب های سیاسی سربلند بیرون آمده است.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره روح خدا رمز موفقیت این 21 سالی است که بدون این رهبر فرزانه گذشت و بی شک تا کماکانی که یاد و نهضت امام خمینی و عشق به ولایت مطلقه فقیه در دل ایرانیان سربلند می تپد، خمینی زنده است و انقلاب اسلامی مستدام و مشتی است محکم بر دهان مستکبرین شرق و غرب. هرچند رحلت ابراهیم زمان بر مردم ایران سخت گذشت اما حجت خدا بر روی زمین و رهنمودهای فرزند معنوی خمینی(ره) یعنی حضرت آیت ا... خامنه ای مرهمی است بر دل مسلمین و دردکشیدگان جهان تا نهضت انقلاب اسلامی از چارچوب جغرافیا پا را فراتر گذاشته و هرجا نامی از کمک به مستضعفین جهان باشد این نام ایران بلند آوزاه باشد که به اهتزاز در می آید. سالروز رحلت خمینی عزیز امسال در شرایطی از راه می رسد که بار دیگر فرزند استکبار جهانی اسراییل غاصب در نهایت ناجوانمردی دست به کثیف ترین عمل زد و بار دیگر پرده از چهره کثیف خود برداشت و کشتی کمک های جهانی را به مردم مستضعف فلسطین و غزه را مورد تهاجم وحشیانه و ددمنشانه خود قرارداد تا بار دیگر بدانیم که تا نابودی کامل پلیدی از کره خاکی تنها یاد و خاطره بزرگمردانی چون خمینی و ادام دادن راه نهضت های انقلابی می تواند راهگشای مردم جهان باشد. لیک در آستانه سالروز رحلت روح خدا ضمن میثاق مجدد با بزرگ مرد تاریخ اسلام خمینی کبیر لبیک خود را به اسلام و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای اعلام می داریم.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان