خبرها


تجلیل از زنان شاغل در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) مراسم بزرگداشت روز زن با حضور کارکنان زن سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سرکار خانم معتمدی فر مدرس حوزه علمیه خواهران بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت فرخنده روز میلاد حضرت زهرا(س) روز زن را به تمامی زنان تبریک گفت و افزود: آنچه بین ما و حضرت تفاوت ایجاد کرده است، قدر و منزلت ایشان است؛ لذا باید از خودمان بپرسیم که چگونه این اتفاق رخ داده است.
وی حضرت زهرا(س) را بریده شده از تمامی پلیدی ها دانست و افزود: خداوند به ما اختیار داده و از طرفی به ما عقل، درک و شعور اعطا فرموده تا راه خودمان را انتخاب کنیم.
معتمدی فر با اشاره به اینکه تمامی افراد از زن و مرد برای خود دنیایی متصور شده و برای رسیدن به آن تلاش می کنند، افزود: با نگاهی مقایسه ای به بین خودمان و حضرت می توانیم نقاط خلا رفتار و کردار خود را پیدا کنیم و ایشان را سرلوحه و الگوی زندگی خود قرار دهیم.
این استاد حوزه به تفاوت های موجود اشاره کرد و افزود: با نگاهی به رابطه حضرت با رسول خدا(ص) به عنوان پدر، رابطه شان با حضرت علی(ع) به عنوان همسر و نقش مادری برای حسنین(ع) و زینبین (س) و همچنین حضورشان در جامعه و برخوردشان با فقرا و از همه مهمتر رابطه عارفانه شان با معبود و خدای متعال و تمام عناصری که دنیای حضرت را تشکیل می داد می توانیم به عقب ماندگی هایمان از الگوی دو عالم برسیم و با پر کرده این خلاها به عنوان یک زن مسلمان الگویی مناسب باشیم. در پایان این مراسم از کارکنان زن سازمان جهادکشاورزی تقدیر و تشکر به عمل آمد.