خبرها


ستاد ارتباطات مردمی دور سوم سفر ریاست جمهوری در جهادکشاورزی جوابگوی کشاورزان هستند
همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان معاونین و مدیران کل دفاتر وزرات جهادکشاورزی هرمزگان با حضور در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان مشکلات کشاورزان را بررسی می نمایند.
ستاد ارتباطات مردمی دور سوم سفر ریاست جمهوری مستقر در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با حضور معاونین وزیر جهادکشاورزی و مدیران کل دفاتر وزارت متبوع با استقرار در سازمان جهادکشاورزی درخواست ها، شکواییه ها و مشکلات و مسایل فراروی کشاورزان را بررسی و به حل مشکلات آنان خواهند پرداخت.
همچنین معاونین سازمان جهادکشاورزی و مدیران کل بخش های کشاورزی در خصوص حوزه های تخصصی به بررسی درخواست و مشکلات کشاورزان خواهند پرداخت. در همین زمینه در حوزه منابع طبیعی پرورش و تقی زاده، در حوزه شیلات میرزاده، محبی و سعید مسندانی، دامپزشکی قریب و نیک پور، امور اراضی عسکری و محمدی نیا، آب و خاک باقرزاده و تقی زاده، امور اداری جامعی و عشقی، صنایع پرویزی و شاهی زاده، طرح و برنامه صبوری و سبحانی، تعاون روستایی رادمنش – خرمی و اسدپور، تولیدات گیاهی صالحی، عامری، صادقی و پاکاری، امور دام آقاپور، زراعی و سفاری، صدورپروانه یزدانپناه – سپاه و حیدری، ارزیابی عملکرد عراف نیا، ترابی، احمدی از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر جوابگوی درخواست ها، مشکلات و معضلات فعالین و تولیدکنندگان بخش کشاورزی خواهند بود.