خبرها


جهادکشاورزی قهرمان مسابقات تکواندو چندجانبه دهه فجر

چهارمین دوره مسابقات چند جانبه تکواندو با شرکت 8 تیم به مناسبت ایام ا... دهه فجر در سالن ورزشی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تیم الف سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، بنادر و کشتیرانی، باشگاه پاس بندرعباس، باشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، باشگاه هلال احمر، باشگاه توحید و باشگاه جهادکشاورزی ب در 12 وزن در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با حضور 90 تکواندو کار به مصاف هم رفتند.
در پایان این دوره از مسابقات که با برگزاری 72 بازی برگزار شد تیم تکواندوی جهادکشاورزی الف با 7 مدال طلا، 5 نقره و یک مدال برنز با کسب 65 امتیاز مقام اول را کسب نمود، همچنین باشگاه پاس بندرعباس با کسب 4 مدال طلا، 6 نقره و 7 مدال برنز و با کسب 53 امتیاز حایز رتبه دوم و باشگاه بنادر و کشتیرانی با کسب یک طلا، یک نقره و 3 مدال برنز با کسب 13 امتیاز توانست به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کند.
کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم جهادکشاورزی ب به علت رعایت اصول اخلاقی و منش پهلوانی بازیکنانش در حین بازی تعلق گرفت. گفتنی است در این دوره از مسابقات مربیگری تیم سازمان جهادکشاورزی بر عهده سید احمد موسوی و سرپرستی تیم بر عهده مسعود رمضان پور بود.
در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات حجت الاسلام محمود فخرایی نماینده محترم ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی در خصوص اهمیت ورزش سخنانی ایراد کردند و سپس جوایز نفرات اول تا سوم و همچنین کاپ اخلاق با حضور مسئولین به قهرمانان اهداء شد.