خبرها


سرمایه در گردش واحدهای تولیدی ۲ تا ۳ ماه زودتر اعطا خواهد شد
جعفر صبوری پور، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از اعطای زودهنگام 2 الی 3 ماهه سرمایه در گردش به تولیدکنندگان بخش کشاورزی خبرداد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از اعطای زودهنگام 2 الی 3 ماهه سرمایه در گردش به تولیدکنندگان بخش کشاورزی خبرداد و گفت: با ابلاغ زودهنگام سرمایه در گردش جهت تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی شاهد استمرار و تلاش مضاعف بهره برداران بخش کشاورزی خواهیم بود. صبوری پور از ابلاغ زودهنگام اعطای سرمایه در گردش به بانک ها خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 320 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در بخش های مختلف از جمله دامپروری، زراعت و باغبانی و صنایع تبدیلی همچنین شیلات و آبزیان، منابع طبیعی و تعاونی های تولید روستایی به بانک های مختلف ابلاغ شده است.
وی در ادامه اذعان داشت: حداکثر فرصت معرفی متقاضیان به پایان سال و حداکثر زمان انعقاد قرار داد پایان خرداد سال 89 خواهد بود. صبوری پور در خصوص بازپرداخت این تسهیلات یادآور شد: بازپرداخت تسهیلات حداکثر تا پایان آذرماه سال بعد خواهد بود همچنین بدهکاران سیستم بانکی در زمنیه نقدینگی با معرفی سازمان جهادکشاورزی می توانند نسبت به تمدید تسهیلات سال گذشته اقدام نمایند. وی در پایان یادآور شد: سرمایه در گردش در سالهای گذشته در دی ماه ابلاغ می شد که از امسال از مهرماه ابلاغ شده است.