خبرها


صدور بیانیه ۱۳ آبان توسط سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
«مرگ بر آمریکا» انزجار از یک ملت نیست، تنفر از استعماری است که سالیان سال به خونخواری مشغول بوده و هست. 13 آبان تنها روز دانش آموز نیست؛ بلکه نماد طاغوت ستیزی است که از ابراهیم خلیل الله آغاز شده و در تاریخ وحدانیت بندگان خدا استمرار یافته است تا همچون سنتی مبارک برای همیشه طاغوتیان را شکسته و خورد کند.
اکنون خون شهدا، اشک مادران داغدیده هشت سال دفاع مقدس، حماسه اسارت آزادگان سربلند و جانبازان جانب بر کف و قداست این خاک پر گهر، هر ایرانی را فرا می خواند تا یکبار دیگر در میثاقی با امام شهدا(ره) حماسه ملی جوانان انقلابی را در تسخیر لانه جاسوسی با شعار همیشگی مرگ بر آمریکا به یک حماسه دیگر تبدیل کنیم.
لیک این ایام که وحدت در بین اقشار مختلف جامعه یکی از نیازهای مهم و اساسی نظام محسوب می شود، همه با هم به عنوان یک ایرانی اصیل با تمام سلایق و افکار یوم الله 13 آبانماه را قدر می نهیم و همگان را به حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی این روز مهم دعوت می کنیم.
اینک ما کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ضمن پاسداشت حرکت دانشجویان آگاه و انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی انزجار و تنفر خود را از استعمارگران دنیا؛ آمریکا و انگلیس اعلام داشته و پابه پای دانش آموزان عزیز «مرگ بر آمریکا» را با مشت های گره کرده فریاد خواهیم زد.
روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان