خبرها


کسب موفقیت تیم های تکواندو سازمان جهاد کشاورزی
در اولین دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه های شهرستان بندرعباس باشگاه سازمان جهاد کشاورزی با چهار تیم در دو بخش بانوان و آقایان شرکت کرد که در پایان این دوره از مسابقات در بخش آقایان در رده سنی نونهالان تیم سازمان حایز رتبه دوم تیمی گردید.
همچنین در رده سنی نوجوانان در بخش آقایان تیم سازمان موفق به کسب مقام دوم تیمی و در بخش بانوان در رده سنی نونهالان تیم سازمان توانست مقام سوم تیمی را به صورت مشترک به دست آورد.
مربیگری تیم تکواندو در بخش آقایان را سید احمد موسوی و در بخش بانوان را نسیمه شاهی بر عهده داشتند.
تیم تکواندو نونهالان در بخش آقایان را دانیال مانیان، رضا کره بندی، مصطفی مریدی، محمدرضا فولادی، سید مهدی موسوی، یاسین رمضان پور، محمد پایداری، عرفان سالاری، پوریا سام پور همراهی می کردند. همچنین در رده سنی نوجوانان محمد عظیم تذرو، محمدامین درویشی، نعیم ذاکری، مرتضی ذاکری، میلاد سنگاری، یاسین احمدی، نیما نورالدینی، بنیامین اصلانی و سروش غفاری تشکیل می دادند.
تیم تکواندو بانوان در رده سنی نونهالان را فاطمه رهبری، کیمیا حسین زاده، فاطمه سلیمانی، فاطمه ذاکری، شکوفه زینلی، کوثر گرگیش، مهناز بشیر منش، ماجده اخلاقی، مائده اخلاقی، زهرا ذاکری، سارا بشیرمنش و مائده بشیرمنش همراهی می کردند. همچنین تیم بانوان این سازمان در رده سنی نوجوانان هم در این دوره از مسابقات با حضور غزاله رازق پور، فاطمه رزاق پور، فهیمه ذاکری، راحله حسین نژاد، شبنم احمدی زاده، نیکو کیان، مینا کاربخش و مهشید سرافراز شرکت کرد که نتوانست مقامی کسب نماید.