خبرها


آغاز طرح بسیج جوانان در سازندگی در بندرلنگه
اسماعیل کرمی فرد، مدیر جهادکشاورزی شهرستان بندرلنگه از آغاز طرح بسیج جوانان در سازندگی در این شهرستان خبرداد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان بندرلنگه از آغاز طرح بسیج جوانان در سازندگی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این طرح دو پروژه اصلاح نخیلات و مبارزه با انگل های خارجی دام در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی از حضور فرماندهی قرارگاه بسیج جوانان در سازندگی و مشارکت شبکه دامپزشکی در افتتاح این فعالیت ها خبرداد و اذعان داشت: در طرح مبارزه با انگل های خارجی دام این طرح در مجتمع دامپروری شهرستان بندرلنگه آغاز گردیده که در این راستای 700 نفر روز در بخش مبارزه با انگل های خارجی دام توسط جوانان بسیجی فعالیت پیش بینی شده است که در این طرح بیش از 35 هزار متر مربع از اماکن دامی به همراه 70 هزار راس دام علیه انگل های خارجی سمپاشی خواهند شد.
مهندس اسماعیل کرمی فرد، در خصوص طرح های دیگر بسیج جوانان در سازندگی هم یادآور شد: در بخش زراعت و باغبانی نیز عملیات احیاء و اصلاح نخیلات با 800 نفر روز آغاز گردیده که در این عملیات نیز 40 هکتار از باغات نخیلات اصلاح و احیاء می گردند.
وی ضمن سازنده خواندن این طرح ها برای کشاورزی و همچنین زنده کردن حس تلاش، تعاون و همکاری در بین جوانان تصریح کرد: تمام عملیات های طرح بسیج جوانان در سازندگی شهرستان توسط برداران بسیجی بومی هر منطقه و با نظارت مسئولین بخش های اجرایی مدیریت و قرارگاه بسیج جوانان در سازندگی نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می کند.