خبرها

برگزاري جلسه منطقه اي مدیران ادارات ارزیابی عملکرد در جهادکشاورزی هرمزگان

به همت سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان جلسه منطقه اي مدیران ادارات ارزیابی عملکرد وزارت جهادكشاورزي در این سازمان برگزار شد.

در آیین این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمود فخرایی مسئول حوزه نمایندگي ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: از مهمترین خدمات دوران جهادسازندگی ارایه خدمات به روستاییان بود، اما اکنون جهادکشاورزی خدمات خود را به سراسر کشور از شهری و روستایی ارایه می کند و با تامین امنیت غذایی یکی از وظایف سنگین خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: همه ما به عنوان امین جامعه نقش ایفا می کنیم و موظفیم از بیت المال محافظت کنیم و نگذاریم کمترین خسارتی به آن وارد شود، لیک نظارت بر نحوه عملکرد می تواند جلوی بسیاری از خسارات را بگیرد، چرا که پس از اتمام پروژه ای در صورت نقصان آن طرح تخریب و یا نگهداری طرح هر دو شیوه با ضرر و زیان مواجه است.

در ادامه این مراسم مهندس فقیهی در خصوص خودارزیابی، مهندس عصاری در خصوص اخبار و تذکرات دفتر ارزیابی عملکرد و مهندس نجیب مسافر در خصوص فرآیند ابلاغ اعتبارات طرح های ملی و مشکلات آن سخنانی ایراد کردند.

در پایان این مراسم مدیران ادارات ارزیابی عملکرد سازمان های جهادکشاورزی در خصوص چگونگی اقدامات سازمان ها در خصوص عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری در معرفی سالجاری به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف و نیز نظارت مدیریت های ارزیابی در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.