خبرها


دریافت جایزه بهره وری «همگام با چشم انداز ۱۴۰۴» توسط سازمان جهادکشاورزی هرمزگان


علی اصغر خلیلی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی از دریافت لوح جایزه بهره وری «همگام با چشم انداز 1404» از دبیرخانه کمیته علمی نخستین جایزه بهره وری 1404 کشور خبر داد.
خلیلی گفت: جایزه بهره وری 1404 از سال 87 برای اولین بار در کشور آغاز به فعالیت نموده و در این راستا فرآیند بهره وری، ارزیابی و پیگیری فعالیت ها، تعیین و رفع موانع سازمان ها بررسی می گردد. همچنین کمیته علمی این جایزه عملکرد کیمسیون های بهره وری را ارزیابی می کند که در این راستا سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان طی ارسال مدارک و مستندات مربوطه به کمیته علمی طی بررسی شاخص ها سازمانی همراه با افق 1404 اعلام گردید.
مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی در ادامه تصریح کرد: شاخص های ارسال شده به کمیته علمی این جایزه 9 مورد بوده که 4 مورد آن به معاونت بهبود تولیدات دامی و 5 مورد به معاونت تولیدات گیاهی مربوط بوده است و این سازمان از حیث ارزیابی داخلی و پیگیری کمی و حجم ریالی و فیزیکی پروژه ها توسط کمیسیون ها همگام با برنامه توسعه شناخته شده است و مستحق جایزه «همگام با چشم انداز 1404» شمرده شده است.
خلیلی در پایان یادآور شد: این جایزه درجه دوم جایزه بهره وری محسوب شده و درجه اول این جایزه به سازمان هایی که از برنامه چشم انداز 1404 جلو تر بوده اند اعطا گردیده، لذا با توجه به اینکه این سازمان با برنامه های چشم انداز 1404 همراه و همگام بوده موفق به کسب عنوان همگام با چشم انداز 1404 گردیده است.