خبرها


برگزاری مراسم نیمه شعبان در سازمان جهادکشاورزی
به مناسبت فرارسیدن میلاد آخرین منجی بشریت مهدی موعود(عج) مراسم جشنی در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد.
در این مراسم دکتر ابوالفضل خراسانی، استاد حوزه دانشگاه در خصوص دکترین مهدویت به ایراد سخنانی پرداخت. خراسانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعد از انقلاب بیشتر متوجه مهدویت شد، گفت: مهدویت چیزی جز مبدا و معاد نیست و گذشته انسان را به آینده پیوند می زند. این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: هرچند تمام ادیان به منجی معتقدند؛ اما تفاوت مهدویت برداشت از این مساله است؛ چراکه موعود در اسلام مشخص و شناسنامه دار است و معلوم است که چه کسی است و با چه هدفی می آید. دکتر خراسانی امام را واسطه فیض الهی دانست و تصریح کرد: فیض الهی همیشگی است؛ لذا هیچ وقت زمین خالی از امام نخواهد بود. در پایان این مراسم گروه همخوانی و تواشیح مسجد حجت ابن الحسن العسکری به اجرای اشعاری در باب میلاد امام زمان (عج)  پرداختند.
همچنین بعد از این مراسم به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده های این سازمان در محل سالن اجتماعات سه رشته مفاهیم و قرائت جهت برادارن و خواهران به طور جداگانه برگزار شد.