خبرها


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان خبرداد؛به کارگیری ۲۵۸ نفر کارورز در بخش کشاورزی
مهندس جعفر صبوری پور، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از به کارگیری 258 نفر کارورز در بخش کشاورزی خبرداد.
مهندس جعفر صبوری پور از به کارگیری 258 نفر کارورز در بخش کشاورزی خبرداد و گفت: این طرح از اول مردادماه جاری جهت تامین نیروی متخصص جهت فعالیت در موسسات، شرکت ها، کارگاه ها و بنگاه های خصوصی، تعاونی و واحدهای خدماتی ترویجی و پژوهشی و ابسته به دولت و نهادهای عمومی در بخش کشاورزی به مرحله اجرا درآمده و 50 درصد از دستمزد این فارغ التحصیلان توسط بخش دولتی تامین و مابقی توسط کارفرما به کارورزان پرداخت خواهد شد. معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان فعالیت کارورزان را 11 ماه دانست و تصریح کرد: فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی، دامپزشکی و رشته های مرتبط با بخش کشاورزی و دیگر رشته های مورد نیاز واحدهای بخش کشاورزی با ارایه مدرک فارغ التحصیلی و همچنین کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد می توانند به سازمان نظام مهندسی کشاورزری و منابع طبیعی و سازمان دامپزشکی جهت انعقاد قرارداد اقدام کنند.
معاون برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اذعان داشت: کلیه واحدهای فعال بخش کشاورزی سطح استان که تمایل به جذب نیروی کارورز داشته باشند می توانند در شهرستانها به مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها و در مرکز استان به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی واقع در خیابان طلوع جهت ارایه تقاضا مراجعه نمایند.
وی در پایان فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر را از آن دسته افرادی دانست که می توانند جهت ثبت نام در طرح کارورزی ثبت نام کنند.