خبرها


قله ۴۸۵۰ متری علم کوه زیر پای کوهنوردان سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
هیئت کوهنوردی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر قله علم کوه واقع در شهرستان کلاردشت استان مازندران را فتح کردند.
هیئت کوهنوردی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان که به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر به استان مازندران سفر کرده بودند با حضور در شهرستان کلاردشت، عازم قله 4850 متری علم کوه شدند و ضمن فتح این قله پرچم محمدرسول ا... را بر فراز آن  به اهتزاز در آوردند.
هیئت کوهنوردی 12 نفره سازمان جهادکشاورزی را یحیی بهرام زاده رییس هیات کوهنوردی سازمان جهادکشاورزی، دادخدا حمزه ای، محمدعلی میرزاده، مهدی اباذری، بهروز قریشی، منوچهر ملایی، نصیرالدین افسا، چنگیز اسکندری،جلال  اصلاحی، مجید کام بخش، عباس مصباحی و علی نیک روش همراهی می کردند. همچنین گفتنی علی اندرخوران رییس هیات کوهنوردی استان مازندران و دو نفر از گروه کوهنوردی سازمان جهادکشاورزی استان مازندران به عنوان راهنما این هیئت  را مشایعت کردند.
هیئت  کوهنوردی سازمان جهادکشاورزی که دو روز را در علم کوه به سر برد توانست ظرف مدت 13 ساعت این قله را با وجود آب و هوای سرد که همراه با وزش باد هم بود به راحتی فتح کند.