خبرها

توسط وزیر جهادکشاورزی صورت گرفت: تقدیر از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی
معاونت توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهادكشاورزي استان هرمزگان و مديريت امور اداري اين سازمان در تطبيق احكام كارگزيني با قانون خدمات كشوري رتبه برتر كشوري كسب كرد.

محمدرضا اسکندری وزیر جهادکشاورزی از ایرج بقایی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی و همچنین علی جامعی مدیر امور اداری اين سازمان در خصوص اقدام شایسته در تطبیق احکام کارگزینی کارکنان این سازمان با قانون مدیریت خدمات کشوری که توسط وزیر صادر گردیده بود طی دو حکم جداگانه تقدیر كرد.

در اين تقديرنامه كه به پاس كسب مقام برتر سازمان جهادكشاورزي استان هرمزگان در تطبيق احكام كارگزيني در كشور صادر گرديده آمده است: اقدام به موقع و دقیق در تطبیق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با قانون مدیریت خدمات کشوری و صدور احکام کارگزینی مربوطه و پرداخت حقوق و مزایا بر این اساس در فرصتی کوتاه، بی شک از مصادیق عملکرد جهادی است که به شکرانه الهی، با گذشت سه دهه از فرمان بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل جهادسازندگی، به سان مشعلی فروزان و روشنی بخش همچنان پرتو افشانی می کند. بدین وسیله از تلاش بی شائبه و زحمات گرانقدر جنابعالی در اجرای این مهم قدردانی نموده، توفیق روزافزونتان را در تمامی عرصه ها، به ویژه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیز، از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

محمدرضا اسکندری، وزیر جهاد کشاورزی

گفتنی است تطبیق احکام کارگزینی در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان پس از ابلاغ در اردیبهشت ماه سالجاری در احکام کارگزینی پرسنل اعمال و پرسنل بر مبنای قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق ماهیانه خود را دریافت کردند.