خبرها


برگزاری مسابقات فوتسال هفته جهادکشاورزی
به همت تربیت بدنی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان یک دوره مسابقه فوتسال با حضور 6 تیم  سازمان، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان های میناب، رودان و تیمهاي پاسارگاد - پالایشگاه نفت و ديوان محاسبات به صورت دوره ای با انجام 20 بازی برگزار گردید. در پایان این دوره از مسابقات تیم سازمان جهادکشاورزی با کسب مقام اول در صدر جدول بازی ها قرار گرفت. تیم پالایشگاه نفت با امتیاز برابر به دلیل تفاضل گل کمتر رده دوم را به خود اختصاص داد و تیم پاسارگاد به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد. تیم مدیریت شهرستان رودان هم به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات شناخته شد.

آیین اختتامیه این دوره از مسابقات در سالن مجموعه ورزشی جهادکشاورزی با حضور مهندس سیدنصیر سیدمحمدی رییس سازمان جهادکشاورزی و برخی مدیران سازمان برگزار و به تیم های برنده جوایزی اهدا شد. داوری این دوره از مسابقات را آقایان فیروزی، سبزی و پیروانی به عهده داشتند. در این دوره از مسابقات حسن سالاری از تیم سازمان با به ثمر رساندن گل بیشتر به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات معرفی شد.

تیم کارکنان سازمان را مجید کمالی، مهدی اباذری، یونس سالاری، حسن سالاری، غلامرضا مریدی زاده، محمد برخفجی، موسی نازمند، مصطفی مهران پور، محمدرضا خوشروئی، حمید قاسمی به مربیگری سهراب قادری و با سرپرستی منوچهر ملایی تشکیل می دادند.