خبرها


توسط سازمان جهادکشاورزی هرمزگان صورت گرفت؛ بازدید از خانواده های شهدا وغبار روبي گلزار شهداي جهادکشاورزي

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان پنج شنبه گذشته سیدنصیر سید محمدی رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان و حجت الاسلام محمود فخرایی با حضور در بین خانواده های شهدای سنگرساز بی سنگر جهادی از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 در این بازدید از خانواده های شهیدان محمد آبسواران، قنبر احمدی، حیدر رییسی و عبدالرسول سالاری توسط جمعی از مدیران بازدید به عمل آمد. همچنین در شهرستان ها هم با حضور مدیران شهرستان و نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی از خانواده های شهدا بازدید به عمل آمد. در همین راستا در شهرستان رودان از خانواده شهیدان حسین روشی و منصور آتش فراز، در شهرستان میناب از خانواده شهید حاجی کریمی و در شهرستان بندرعباس از شهیدان سبزه غلامی و منصور اسفندی ضمن بازدید تقدیر و تجلیل شد. همچنین در عصر همان روز هم کارکنان سازمان جهاد کشاورزی با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ضمن غبارروبی از قبور شهدا با گلاب به احترام شهیدان و سنگرسازان بی سنگر قبور این مردان غیور را به دسته های گل مزین کردند. در این مراسم دستگزین رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان از حرکت سازمان جهادکشاورزی در تجلیل از شهدای سنگرساز بی سنگر تقدیر و دیگر ارگان ها را هم به تجلیل از شهدای جنگ تحمیلی توصیه و تشویق کرد. در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمود فخرایی هم ضمن یادآور شدن نقش کلیدی سنگرسازان بی سنگر در دوران هشت سال دفاع مقدس، جهاد را ارگانی انقلابی دانست و ترویج روحیه جهادی را عامل توسعه و سربلندی برشمرد.

گفتنی است مراسم غبارروبی از گلزار شهدا در شهرستان های میناب، رودان، احمدی و کنارو با مزین کردن قبور به گل و شستشو با گلاب برگزار شد.