خبرها


دکتر علیرضا آزمندیان در جمع کارکنان جهادکشاورزی: فکری به حال فکرهایمان بکنیم
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان دکتر علیرضا آزمندیان در جمع کارکنان این سازمان و در همایش شادزیستن حضور یافت. دکتر علیرضا آزمندیان در همایش شادزیستن گفت: انسان آنچه را امروز در ذهن خود می بیند، فردا آن را خلق می کند و بایستی بپذیرد که کسی قربانی نیست بلکه قهرمان زندگی خودتان هستید. وی که تلاش را عامل مهمی برشمرد، افزود: پاداش را در پایان راه می دهند نه در میان مسیر، لیک بایستی تا پایان راه تلاش کرد و مشکلات را یکی یکی از سر راه برداشت.

وی با اشاره به اینکه انسان های موفق و شکست خورده هر دو از خودردپا به جا می گذارند، اذعان داشت: بهانه ها دام هستند و شاخص یک زندگی خوب احساس خوب افراد است. آزمندیان ضمن اشاره به این مطلب که افرادی می توانند چیزی به دیگران بدهند که خودشان داشته باشند در ادامه تصریح کرد: انسان لیاقتمند چیزی را گدایی نمی کند؛ بلکه لیاقت آن را به دست می آورد تا دیگران با تمایل و میل شخصی آن را به او بدهند به همین سبب توصیه می کنم در زندگی نقش معشوق را ایفا کنید نه نقش عاشق را و این به وجود نمی آید مگر اینکه ارزش خودتان را بدانید و خودتان را دوست داشته باشید. اگر هم می خواهید بدانید که دیگران در مورد شما چه تصوری دارند، دقت کنید و ببینید خودتان در مورد خودتان چگونه فکر می کنید.

دکتر آزمندیان با اشاره به این مطلب که انسان های بزرگ زاده نمی شوند بلکه ساخته می شوند، تصریح کرد: قانون زندگی قانون لیاقت هاست و قانون دیگر زندگی قانون تغییر است نه قانون تقدیر و خدواند برای کسی چیزی  مقدر نمی کند، مگر اینکه خودش بخواهد به همین سبب است که انسان ها نان باورهایش را می خورد.

این استاد تکنولوژی فکر در پایان متذکر شد: در اسلام تفکر کارمندی مکروه است، لذا کارمند باشید اما تفکرتان کارمندی نباشد، تلاش و سعی خودتان را با معیارهای مادی نسنجید. در پایان این مراسم هم به شرکت کنندگان بسته های آموزشی شامل کتاب و سی دی اهدا شد.