خبرها


به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)؛ تجلیل از بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تولد سبط گرامیشان حضرت امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فخرایی، نماینده ولی فقیه در سازمان ضمن تبریک به مناسبت میلاد زهرای مرضیه(س) و فرزند عزیزشان امام خمینی (ره) در خصوص زندگی دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) سخنانی ایراد کردند و به زنان شاغل در سازمان توصیه کردند که زندگی این بانوی بزرگوار را الگو و سرلوحه زندگی خود قرار دهند. در ادامه این مراسم خانم معتمدی، مدرس حوزه علمیه در خصوص مقام والای حضرت زهرا(س) و ارزش زن در جامعه سخن گفتند.
گفتنی است در این آیین، بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی، ادارات کل شیلات و تعاونی روستایی، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، شرکت خدمات پشتیبانی، مرکز مجتمع آموزشی و مرکز تحقیقات، مدیریت پشتیبانی اموردام، نظام مهندسی کشاورزی و همچنین بانوان شاغل در مدیریت های شهرستان ها حضور داشتند.

در پایان این مراسم به کلیه بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل وابسته و مدیریت های شهرستان ها تجلیل و هدایایی اعطا گردید.