خبرها

برگزاري همايش ارتقاء سلامت اداري در سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان
همايش آموزشي ارتقاء سلامت اداري با حضور بيش از 200 نفر از مسئولان و كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان برگزار گرديد.
غلامي ، مدير كل بازرسي استان هرمزگان با حضور در اين مراسم طي سخناني براهميت كنترل نفس و پرهيز از خيانت و تصرف در بيت المال تاكيد كرد و نقش آموزه هاي مذهبي و فرهنگي را در ارتقاء سلامت اداري و خدمت صادقانه و متعهدانه بسيار پراهميت دانست.
سيد محمدي رييس سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان نيز با اشاره به آيات قرآني در خصوص خدمت به مردم جامعه و لزوم تقوا و دانايي اظهارداشت : سلامت اداري وضعيتي است كه كليه عوامل يك سازمان قابليت تامين اهداف سازمان را بطور مطلوب داشته و بتوانند انحراف از هنجارهاي اداري و قانوني و موانع اهداف سازماني را در اسرع وقت شناسايي و تدابير لازم و به موقع را براي رفع آنها لحاظ نمايند.
در ادامه مباحثي از جمله اهداف و وظايف دستگاههاي اجرايي و كاركنان در خصوص سلامت اداري مطرح گرديد. شايان ذكر است اين همايش با هدف آشنايي هر چه بيشتر مسئولان و كاركنان با تخلفات و جرائم اداري و آگاهي از تمهيدات لازم به منظور پيشگيري و مبارزه با فساد و رشوه توسط ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان برگزار گرديد.