خبرها


مراسم بزرگداشت ميلاد پيامبر اكرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) در سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان
مراسم با شكوه سالروز ميلاد پيامبر اكرم (ص)و امام جعفر صادق (ع) همراه با نشست مشترك پايان سال كاركنان سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين فخرايي مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان با حضور در اين مراسم ضمن تبريك اين مناسبت فرخنده و هفته وحدت در خصوص فضائل و صفات والاي پيامبر اعظم (ص) و سيره نبوي به ايراد سخنراني پرداخت. وي طي سخناني ميلاد پيامبر اكرم (ص) را بزرگترين حادثه و رخداد در تاريخ بشريت دانست و گفت : ميلاد پيامبر ، سرنوشت و تاريخ بشريت را تغيير داد.
در اين مراسم سيد محمدي رييس سازمان جهاد كشاورزي استان نيز با تبريك زادروز ميلاد نبي   اكرم (ص) و امام صادق(ع) و نيز تبريك به مناسبت فرا رسيدن سال نو ضمن ارائه خلاصه گزارشي از عملكرد يكساله سازمان ، از همكاري و مشاركت همه مديران و كاركنان تقدير كرد و گفت: عملكرد و دستاوردهاي سازمان جهادكشاورزي نتيجه تلاش ، تعهد و خدمت صادقانه همه كاركنان اين سازمان است و ابراز اميدواري كرد در سال آينده با همت بيشتر و ياري خداوند متعال شاهد پيشرفتها و دستاوردهاي بزرگتري باشيم. گفتني است در پايان اين مراسم نيز به 30 نفر از برندگان مسابقه كتابخواني جوائزي اهدا شد.