خبرها


کسب رتبه برتر استانی در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی توسط سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در سال جهاد اقتصادی

 

سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در گامی دیگر  توانست مقام دستگاه برتر در محور خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع را در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی در بین دستگاههای اجرایی استان به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، ریئس سازمان جهادکشاورزی استان در این خصوص گفت:در سایه الطاف و عنایت خداوند سبحان، علیرغم وجود فراز و نشیب های فراوان، توانستیم همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و توانمند ایران اسلامی، با ایمان راسخ و تلاش و سعی بی وقفه ، گام های بلندی را در عرصه توسعه و پیشرفت و امر خدمت به مردم برداریم و با این تلاش وجدیت شاهد افزایش سطح خدمات رسانی به کشاورزان ، بهره برداران و صاحبان صنایع تبدیلی و در نتیجه کسب رتبه برتر استانی در خدمت رسانی به مردم وتکریم ارباب رجوع در میان دستگاههای اجرایی استان باشیم.

صالحی افزود : کسب رتبه برتردر چهاردهمین جشنواره شهید رجایی استان در بخش شاخصهای عمومی ، افتخاری دیگر بود که با عملکرد بالای تمامی واحدها به مجموعه افتخارات این سازمان افزوده شد. اکنون از همه همکاران محترم می خواهم با حفظ همدلی و روحیه مشارکت جمعی در اجرای برنامه های اصلی جهادکشاورزی استان و به ویژه موضوعات مرتبط با رفع مشکلات مردمی و آگاه سازی کشاورزان عزیز و زحمتکش در ارایه خدمات مطلوبتر اهتمام ورزند.  

در پایان ضمن ارج نهادن به زحمات بی دریغ همه همکاران عزیز از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان ، روزهایی سرشار از برکت ، سلامتی و بهروزی خواستارم