خبرها


جشن ولایت علوی در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان برگزار شد

          

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، جشن بزرگ غدیر با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان ، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ، روحانیون وجمعی از مدیران کل ادارات تابعه و کارکنان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در این مراسم، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه عید غدیر بزرگترین عید الهی است، گفت: باید با پاسداشت حقیقی چنین مناسبت‌هایی به دنیا نشان دهیم که جهان اسلام از سرمایه معنوی بزرگی همچون ولایت برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین\" سید شکرالله زندوی\"، با بیان اینکه واقعه غدیرخم سند راهنمایی برای ما شیعیان بوده و از اهمیت و جایگاه بسیار مهمی برای ما برخودار است، افزود: بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است. و در این واقعه، پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله مهم ترین مأموریت دوران پیامبریِ خود را به انجام رساند.

وی اصل و پیام غدیر خم را امامت و ولایت دانست و تصریح کرد: امامت و ولایت جز ارکان اصلی نظام اسلامی و دین مبین اسلام است که بودن آن دین اسلام معنایی ندارد و مادامی که امت اسلامی ولایتمدار و امام‌ شناس باشند هرگز دچار گمراهی و کجروی نمی‌شوند چرا که امامت و ولایت طبق دستور خداوند چراغ راه و جهت‌ دهنده افراد در مسیر تعالی است.
روز عید غدیر اعمالی دارد که دریایی از ثواب را برای مومنان به همراه می‌آورد و نیکوست آنها را به جا آوریم تا از این سفره الهی متنعم شویم.

در ادامه این مراسم گروه مولودی خوانی و دف نوازی به اجرای برنامه پرداختند وهمچنین با طرح سوالاتی در این جشن بزرگ و باشكوه به تعدادی از افرادی كه پاسخ های درست ارایه كردند، جوایزی اهدا شد.