خبرها

۱۸ دوره آموزشی برای اعضاء برگزار می شود

                    

                      

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان با بیان اینکه در راستای بالا بردن مهارتهای فنی و تخصصی اعضای نظام مهندسی طرح های آموزشی ویژه ای درنظر گرفته شده گفت: در نیمه دوم امسال 18 برنامه آموزشی برنامه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مهندس "مهدی ترابی" اضافه کرد: در صورت نیاز و استقبال متقاضیان امکان برگزاری دوره های آموزشی بیشتری نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیز شش دوره آموزشی برگزار شد.   

مهندس ترابی گفت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه اعضاء علاوه بر ارتقای دانش فنی فارغ التحصیلان  و ارایه خدمات به بهره برداران که منجر به افزایش تولید می شود، سبب بسترسازی برای اشتغال آنان نیز می شود.

به گفته ی ترابی، درحال حاضر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بیش از دو هزار عضو در رشته های کشاورزی، منابع طبیعی ومحیط زیست می باشد.

 رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان از اعضای خواست که عضویت آنها به صورت فعال باشد تا بتوانند با توجه به تخصصصی که دارند خدمات مورد نیاز را به جامعه هدف ارایه دهند.   

وی، با بیان اینکه نظارت و راهبری فعالیت های تخصصی از جمله راه اندازی کلینیک های گیاه پزشکی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی انجام می شود، افزود: سال گذشته برای ارایه خدمات فنی به بهره برداران و مدیریت باغهای انبه، راه اندازی هفت کلنیک گیاه پزشکی در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر سه  مورد از این کلنیکها توانستند برای ارایه خدمات خود با بهره برداران این بخش به توافق برسند.

 

ترابی گفت: با شروع مهرماه و فصل زراعت طرح ناظرین در حوزه زراعت و مراقبت در حال انجام شدن است.