خبرها


جهاد پل ارتباطی کمک های مردمی به خط مقدم جبهه بود

عبدالرحمن جزایری عنوان کرد

جهاد پل ارتباطی کمک های مردمی به خط مقدم جبهه بود

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس روز چهارشنبه 6/7/90 با حضور جهادگران در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در این مراسم بعد نماز ظهر، عبدالرحمن جزایری فرمانده گردان جوادالائمه در منطقه عملیاتی فاو با بیان اینکه، با شروع جنگ تحمیلی، مردم مسلمان علاوه بر اعزام جوانان خود به جبهه های نبرد ، با اهدای کمک ها، بار اصلی تأمین مایحتاج جبهه های جنگ را نیز به عهده گرفتند گفت: جهاد سازندگی در جمع آوری و توزیع این کمک ها نقش مهمی را بر عهده داشت.

جزایری افزود: پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در ايران باعث شد تا نهادهاي مردمي متعددي باهدف خدمت رساني به مردم تاسيس شوند كه يكي از اين نهادها جهاد سازندگي بود و اين نهاد مردمي قبل از شروع جنگ تحميلي عراق عليه ايران، فعاليت هاي متعددی را برای یاری به مردم در مناطق محروم و دور افتاده آغاز و در اين راه خدمات قابل توجهي را نيز ارائه كرد.

وی اظهار داشت: جهادگران جهادسازندگي با شروع جنگ تحميلي رژيم بعث عراق عليه كشورمان، همراه با رزمندگان اسلام به دفاع از كيان مقدس جمهوري اسلامي ايران پرداختند و حضور اين عزيزان در هشت سال دفاع مقدس، حضوري موثر و انكارناپذير بود چرا كه آنها توانستند با استفاده از خلاقيت ها و ابتكارات خود راه را براي پيروزي رزمندگان هموارتر كنند. 

وی ادامه داد: هشت سال دفاع از سرزمين و انقلاب اسلامي ايران با حضور پياپي و هميشگي سنگرسازان بي سنگر پرچم افتخاري بر فراز قله هاي سازندگي است.

 این فرمانده جهادی، با اشاره به موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در هشت‌ سال دفاع مقدس شهدا، رزمندگان، ایثارگران با ارزش‌ترین سرمایه‌شان را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند و ما باید با تمام توان در راه‌ نکوداشت ارزش‌ها و آرمان‌های ایشان و معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جدید گام برداریم.