خبرها


تشکیل جلساتی به منظور بررسی راهکارهای ارتقای بخش کشاورزی درشهرستان قشم

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان  ازبررسی راهکارهای ارتقای بخش کشاورزی درجزایر هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، مهندس علینقی صالحی در نشت مشترک مدیران ملی واستانی وزارت جهادکشاورزی در قشم که به منظور بررسی مشکلات و تنگناهای حوزه کشاورزی  استان هرمزگان تشکیل شد اظهار داشت: برای اهمیت دادن به حوزه کشاورزی در جزایر هرمزگان و ضرورت پیشرفت جزایر در تمامی عرصه ها وظرفیت ها ی این بخش بایدهمت مضاعفی صورت پذیرت تا بخش کشاورزی شکوفا شود.

وی گفت: مردم باید فرصت آموزش داشته باشند تا بتوانند با تلاش و کوشش در عرصه تولید موفق شوند .

رئیس سازمان جهادکشاورزی تصریح کرد: باید بگونه ای برنامه ریزی و حرکت کرد که تمامی استعدادهای استان شکوفا شده و در خدمت پیشرفت و تعالی ملت ایران قرار بگیرد.

مهندس صالحی گفت : هرمزگان سرشار از استعدادهای انسانی است که اگر این استعدادها شکوفا شود عقب ماندگی های گذشته جبران می شود گرچه جبران عقب ماندگی ها دشوار است ولی می توان با فعال کردن استعدادهای موجود در استان به سمت پیشرفت و آبادانی حرکت کرد و هم اکنون دولت به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان های کشور است.

در ادامه این نشست نیز مدیران دستگاههای اجرایی، صاحب نظران و کارشناسان حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص رشد، توسعه و ارتقای فعالیت هادر بخش کشاورزی پرداختند.

 



اخبار برگزیده