خبرها

اتمام دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن در جهاد کشاورزی هرمزگان

رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن با محوریت نماز، ویژگی های مومنان، حکمت هایی از قرآن، هجرت برای کسب علم و دانش، سیمای بندگان خاص و باورها و بایدها که در ماه مبارک رمضان برای کارکنان این سازمان برگزاری شده بود به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی، با اشاره به استقبال کارکنان از این دوره آموزشی 28ساعته افزود: این دوره بین دو نماز ظهر و عصر و به صورت نیمه حضوری برگزار می شد.

وی، اظهار داشت: تاکنون برنامه ها، مسابقات و دوره های آموزشی متعددی در این سازمان توسط آموزش عقیدتی برگزار شده است که با استقبال کارکنان و خانواده های آنان قرار گرفته و هر ساله دوره های آموزشی ویژه کارکنان این سازمان برگزار می شود که با توجه به مقتضیات، هر سال این دوره های آموزشی متفاوت است.

رییس اداره آموزشی عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، با اشاره به برنامه های مختلف این واحد اظهار داشت: در نیمه دوم امسال یک دوره آموزشی به صورت غیرحضوری از کتاب "جاذبه و دافعه" امام علی (ع) از آثار استاد مطهری برای کارکنان خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی در سه سطح خانواده، فرزندان و کارکنان نیز از دیگر برنامه هایی است که برگزار می شود که در این زمینه به نفرات برتر جوایزی اهدا و برای کارکنان سازمان نیز 12 ساعت آموزشی محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شرفی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی دینی ویژه کارکنان، خاطرنشان کرد: تربیت دینی منحصر به نسل کودک و نوجوان نیست بلکه هر انسان مسلمانی که بخواهد بر اساس معیارهای دینی و مذهبی زندگی کند و سرانجام به سعادت دنیا و آخرت نائل شود باید به این مهم اهمیت دهد. 

 

                                                                                                        



اخبار برگزیده