خبرها


پیام تبریک رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان به مناسبت عيد سعيد فطر

در متن پيام " علينقي صالحي " رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان  آمده است :

اللهم اهل الکبریاء و العظمه

ماه رمضان،  ماه بندگی خالصانه،  ماه نزول قرآن،  ماه مناجات و قیام و قعود به پایان رسید.

خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و با یادی ازباري تعالي، چند روزی ازهیاهوی روزمرگی این جهان، خانه آخرت خویش را آباد کردند.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان هرمزگان در ادامه این پیام افزود: همان بندگان مؤمنی که با کمال حق روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز و حلاوت مناجات همراه و هم ‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

علينقي صالحي تصریح کرد: حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای لایتناهی رحمت و آرامش الهی را به همه شما بزرگواران ،دست اندرکاران بخش کشاورزی تبریک عرض نموده و استمرار خالصانه بندگی پروردگارمتعال و مهربانی و همدردی با بندگان پروردگار را مسئلت دارم.

انشاءالله که لطافت روح و سر زندگی دل و پرهیز از گناه، به یمن مداومت بر ذکر پروردگار منان و پیروی از سنت پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم در لحظه لحظه حیات و گوشه گوشه وجودمان جاری و ساری گردد. چرا که بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چونان ایام این ماه عزیز، اندیشه تنها در عبادت پروردگار منان دارند و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او.

ضمن تبریک این عید فرخنده، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همگی ما را در راه تلاش برای ارتقاء این منطقه محروم یاری نموده و در راه رسیدن به این هدف یاریمان نماید



اخبار برگزیده