خبرها


خدمتی دیگر از سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزاری دومین نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی ویژه شب عید در بندرعباس

دومین نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در سه راه جهانبار محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس، برای عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار و مورد نیاز شهروندان عزیز به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با ۲۰ درصد تخفیف گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان علی جامعی مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی هرمزگان اظهار داشت: هدف از برپایی نمایشگاه‌های بهاره، عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است که با قیمت مصوب تنظیم بازار با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

علی جامعی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به مدت ۱۰ روز پذیرای عموم مردم است، بیان کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه شامل کالاهای تنظیم بازار همچون گوشت، مرغ گرم و منجمد، برنج و شکر درقالب ۱۴ غرفه آماده ارائه کالا های مورد نیاز به مردم شریف استان است.

وی بیان کرد: همچنین باتوجه به در نظر گرفتن ایام پایانی سال و خرید مردم؛ کیف، کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار و دیگر کالاهای ضروری نیز در این نمایشگاه درحال عرضه میباشد.

شایان ذکر است که نخستین نمایشگاه بهاره نیز با هدف عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بوستان جنگلی بندرعباس جنب پایگاه هوایی از ۸ تا ۱۸اسفند به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۳ شب پذیرای عموم مردم بود.



اخبار برگزیده