خبرها


برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران کارکنان سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
به مناسبت عید سعید غدیر جشن این عید با حضور کلیه کارکنان سازمان جهادکشاورزی با خانواده هایشان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمود فخرایی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ضمن تشکر از حضور کلیه خانواده ها در این مراسم نورانی عید بزرگ غدیر را بزرگترین عید شیعیان خواند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی ضمن برگزاری مسابقه از معلومات عمومی کارکنان در خصوص عید غدیر سوالاتی پرسید و با اهدای جایزه به نفراتی که سوالات را پاسخ می دانند به بخش مسابقه پایان داد و در ادامه با توجه به سوالات مطرح شده به ارایه سخنرانی در خصوص عید بزرگ غدیر و این واقعیت بزرگ تاریخ پرداخت.
در ادامه این مراسم به پسران و دختران کارکنان که به سن تکلیف رسیده بودند هدایایی اعطاشد که در بخش پسران به آقایان عارف شکاری، محمدجواد جابری، امین شاهی، دانیال احمدی، فرید امیر توسلی، مهدی حسین زاده و حسین سپاه و در بخش خواهران به خانم ها زهرا حیدری، زهرا شرفی، زهرا ذاکری، فاطمه وفاکیش، مرضیه هاشمی پور و عاطفه بهرامی سعادت آبادی هدایای اهدا گردید. این مراسم که تا بعدازظهر ادامه داشت سخنران در خصوص مسایل خانوادگی و عید غدیر به ایراد سخنرانی پرداختند.



اخبار برگزیده