خبرها


مراسم تودیع و معارفه رئیس نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی هرمزگان برگزارشد.

افزایش بهره‌وری تولیدات استان با سیاست‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی و همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تحقق می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه رئیس نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، جمعی از اعضای شورای  نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی هرمزگان در محل سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

رئیس جهاد کشاورزی هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی  با حضور در عرصه های مختلف کشاورزی و با کار و تلاش شبانه روزی خود سهم مهمی را باید ایفا کند.
ناصرحیدری پوری با اشاره به اینکه تغییر رویکرد بخش کشاورزی استان از نوع کشاورزی سنتی به کشاورزی اقتصادی از جمله اولویت ها و سیاست های کاری سازمان در این زمینه می باشد . افزود :
برای دستیابی به توسعه کشاورزی بر مبنای دانایی محور, امنیت غذایی پایدار تولید , تولید بیشتر محصولات کشاورزی واقتصادی کردن تولیدات کشاورزی با استفاده از کارشناسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ممکن خواهد بود.

حیدری پوری اظهار داشت با توکل به خدای متعال و همکاری و همدلی همه همکاران عزیز در سازمان جهاد کشاورزی بتوانیم بخش کشاورزی استان را که مستعد برای توسعه است در همه بخشها به پیشرفت در خور و شایسته برسانیم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: طبق سیاست‌گذاری‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در ارتقای بهر‌ه‌وری تولید‌کنندگان استان که به ویژه برای فارغ‌التحصیلان زمینه اشتغال را ایجاد می‌کند از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌بریم تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر توسعه واقعی را رقم بزنیم.

درپایان این مراسم از زحمات آقای مهندس مهدی ترابی رئیس سابق نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان قدردانی شد وآقای مهندس حمیدرضا نصیری که طی حکم وزیر جهادکشاورزی به سمت رئیس نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی هرمزگان منصوب شده بود معارفه  گردید .



اخبار برگزیده