خبرها


برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با قوانین حفظ کاربری اراضی در شهرستان رودان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودان از برگزاری کلاس آموزشی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان خبر داد و افزود: حفاظت از 42هزار هکتار اراضی زراعی و باغی در رودان با جدیت و حساسیت ویژه انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مهندس سهراب مرشدی اظهار کرد:دراین کلاس آموزشی مدیر امور اراضی استان به تشریح و توضیح قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها پرداخت و گفت: با توجه به حساسیت موضوع حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری دراین خصوص حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حساسیت ویژه استان پیگیری می شود.

وی ادامه داد :درهمین راستا اموراراضی استان هرمزگان در سال جاری برنامه ریزی دقیق جهت اجرای کلاس آموزشی و حفظ کاربری در سطح استان و همچنین انعقاد قراداد حفاظت از اراضی با شرکت های خدماتی حفاظتی خصوصی در شهرستان رودان و بندرعباس نموده است.

مدیر امور اراضی در این کلاس آموزشی در شهرستان رودان افزود:امنیت غذایی حال و آتی کشورمستلزم مدیریت بر روی عرصه کشاورزی و همچنین حفظ کاربری آن می باشد ،لذا از تمامی کشاورزان و فعالان این بخش خواست جهت سوء استفاده سودجویان همکاری لازم با ماموران جهاد کشاورزی بعمل آورند.

مهندس مرشدی در پایان افزود: این کلاس آموزشی با حضور مدیر امور اراضی استان و روسای ادارات این شهرستان و بخشداران ،شهرداران رودان ،زیارتعلی ، بیگاه ،دهیاران و شوراهای اسلامی وفرماندار شهرستان رودان برگزارشد.



اخبار برگزیده