خبرها


تحقق اقتصاد مقاومتی با تقویت بخش کشاورزی

راهکار تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی شهرستان جاسک

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان ، علی انتظار المهدی ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جاسک در جلسه اقتصاد مقاومتي كه با حضور تني چند از فرماندهان بسیج استان هرمزگان برگزار شد با اظهار اين مطلب بيان داشت: توسعه پايدار در بخش كشاورزي، اقتصاد مقاومتي را عملي مي كند.

 مهندس انتظارالمهدی با بيان اينكه با تمهيدات انديشيده شده توسط دولت، هم اينك كشاورزي محور توسعه كشور قرار داده شده ادامه داد: فضاي ايجاد شده در كشور در راستاي توسعه بخش كشاورزي و تامين منابع تسهيلاتي ارزان قيمت فرصت مغتنمي براي استفاده از ظرفيت هاي بخش كشاورزي است وی افزود: شهرستان جاسک در زمینه های تولید گوشت قرمز و سفید از شرایط مناسبی برخوردار است،

وی تصریح کرد: می توان با حمایت از طرحهای پرورش مرغ خانگی و دام سبک قدم های خوبی در این راستا برداشت.

در ادامه اسکندری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اظهارکرد: نيروهاي بسيج با برخورداري از ظرفيت بالا در تمامي زمينه ها مي تواند نقش اساسي در تحقق اقتصاد مقاومتي و عبور از تحريم ها داشته باشد.

وي تاكيد كرد: در زمينه توليد در بخش كشاورزي از جمله پرورش طيور مي توان از نيروهاي بومي بسيجي استفاده نمود تا ضمن ايجاد اشتغال در امر توليد و اتكاء به خود كمك كرد.

حسین زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تایید موارد عنوان شده آمادگی خود را جهت همکاری و حمایت از طرحهای مربوط به اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی شهرستان اعلام نمود.