خبرها


مراسم گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.

 

علی شرفی رئیس آموزش عقیدتی در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در این مراسم با اشاره به وظایف این سازمان در حوزه ترویج عفاف و حجاب گفت: انتظار ما از همکاران و دست‌اندرکاران این است که در وهله اول پایبند قوانین دینی و اخلاقی باشند و در  سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به جدیت به دنبال ترویج فرهنگ حجاب و عفاف هستیم چرا که اگر دستگاهی به وظایف‌اش عمل نکند باعث ناهنجاری در بخش‌های مختلف جامعه می‌شود.
وی به ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی بدحجابی در جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: درد و آسیب در جامعه دلایلی دارد که اگر آنها را بشناسیم به راحتی می‌توانیم آنها را درمان کنیم. ما موضوع بدحجابی را آسیب جامعه اسلامی می‌دانیم و باید در این زمینه به بررسی ریشه‌های آن بپردازیم. 

رئیس آموزش عقیدتی با اشاره به اینکه در اسلام به حجاب و عفاف تأکید شده است، گفت: ما می توانیم تغییرات ناگهانی را بفهمیم و متقابلآ عکس العمل نشان دهیم اما وقتی این تغییرات در دراز مدت انجام می شوند وقتی متوجه می شویم که دیگر خیلی دیر است.

وی اظهار کرد: یادمان باشد، نه عادت های بد یک شبه وجود کسی را فرا می گیرد و نه کسی یک شبه فرد دیگری می شود، همه چیز پله پله انجام می شود.



اخبار برگزیده