خبرها


اجرای برنامه های مناسبتی ، دینی و مذهبی در ماه مبارک رمضان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ،از برنامه های مناسبتی ،دینی و مذهبی در در ماه مبارک رمضان در جهاد کشاورزی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین محمودفخرایی افزود: در راستای ارتقاء سطح بینش دینی و معنوی کارکنان در ایام ماه مبارک رمضان ، همه روزه تفسیر قرآن کریم سوره حجرات به همراه احکام برگزار می گردد .

 وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تزکیه نفس، شستن غبار دل و خودسازی است تا با کاستن از هوای نفس و تعلقات دنیایی، بصیرت و نوری در لوح دل بیفتد و زمینه واکاوی اعمال و کردار گذشته فراهم شود

 حجت الاسلام والمسلمین فخرایی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه ها در ماه رمضان ، قرائت قرآن هرروز صبح ویژه خواهران که در نمازخانه سازمان برگزار می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : در این ایام مبارک ستاد 4 گانه با محوریت نماز و عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز و ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی و ارزشهای دینی کارکنان با حضور اعضای این ستاد نیز تشکیل یافت .

 وی متذکرشد: همکاران باید توجه داشته باشند تا دراین ماه مرتع چرای شیطان را خشک کنیم ،چرا که این ماه، ماهی است سرنوشت ساز که غفلت از آن موجب شقاوت و بدبختی انسان می گردد، دراین باره پیامبر (ص) فرمودند: ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهی است که خداوند در آن حسنات را می‏افزاید و گناهان را پاک می‏کند و آن ماه برکت است.