خبرها


اختصاص ۹۲میلیارد ریال ویژه مکانیزاسیون کشاورزی هرمزگان

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: بیش از 92میلیارد ریال از محل اعتبارات خط مکانیزاسیون برای خرید کمباین، تراکتور و ادوات دنباله بند به کشاورزان استان هرمزگان اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهتدکشاورزی هرمزگان ،طهماسب غلامپور اظهار کرد: این اعتبارات با نرخ سود 15درصد وسهم آورده 20 درصد برای خرید تعداد 86 دستگاه تراکتور متوسط وسبک، 45 دستگاه تراکتور نیمه سنگین، دو دستگاه کمباین جهت استفاده کشاورزان استان تخصیص یافته است و تراکتور سنگین نیز به تعداد50  دستگاه بصورت شناور در کشور آماده جذب است.

وی افزود: اعتبارات  اختصاص داده شده به استان که با هدف ارتقاء ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در ابعاد کیفیت وکمیت اجرای عملیات (خرید نیروی محرکه ،ادوات نوین ،ادوات توسعه ای) ازمحل منابع داخلی بانک کشاورزی در اختیار کشاورزان استان  قرار می گیرد.

غلامپور تصریح کرد: این تسهیلات  جهت خرید ادوات باغی، زراعی، دامی وشیلاتی در اختیار کشاورزان وبهره برداران بخش قرار می گیرد ومتقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی ویا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها، درخواست استفاده از این تسهیلات را ارائه نمایند.

وی افزود: افرادی که پرونده آنها به بانک کشاورزی ارسال شده نسبت به دریافت تسهیلات خود با توجه به محدودیت زمانی اقدام نمایند.