خبرها


۲۷ خرداد ۵۸ روز تاسیس نهاد انقلابی جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) گرامی باد

بیانیه هفته جهادکشاورزی

بسم الله الرحمن الرحيم

 

27 خرداد 58 روز تاسیس نهاد انقلابی جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) گرامی باد

27 خرداد 58 که روز تاسیس نهاد انقلابی جهاد سازندگی به فرمان امام راحلمان است که از سوی مردم بخصوص جوانان مورد استقبال قرار گرفت و منشاء آن همه خیر و برکت فراوان شد.
بر همه جهادگران جهاد کشاورزی است که در این برهه از زمان که همت بر احیاء و تشحیذ فرهنگ و مواریث فکری آن امام راحل است، فرهنگ و مدیریت جهادی که منسوب به آن عبد صالح خدا است احیاء و رایج و پایدار شود."

جهادگران در اندك زماني تغييرات شگرفي را نه تنها در عرصه عمران و آباداني روستاها، بلكه در ديگر عرصه‌هاي گوناگون مانند جنگ، صلح و سازندگي كشور بوجود آورند تا آنجا كه رهبري كبير انقلاب فرمودند: «عشق جهاد در خدمت به اسلام و مردم، چشم دل عشاق خدمت به دين و مردم را روشن نموده است، اكنون سالها از آن پيام تاريخي و سرنوشت‌ساز مي‌گذرد و در اين مدت فرزندان آن امام راحل توانسته‌اند ،فعاليت‌هاي ارزشمندي را انجام دهند و نمونه و الگوي مديريتي جديد و بسيار كارآمدي را با عنوان «مديريت جهادي» ارائه نمايند. بدون ترديد هفته جهاد كشاورزي فرصت مناسبي را فراهم مي‌آورد تا از بهره‌برداران، توليدكنندگان، برنامه‌ريزان و سياست‌‌گذاران كه به حق نقش اساسي در رسيدن به اهداف تعيين شده اين بخش دارند، تقدير و تجليل به عمل آيد. در اين حال بهره‌برداري بيش از 156 پروژه كشاورزي با صرف هزينه و اعتباري بيش از 253 ميليارد ريال در اين هفته نويدبخش فردايي بهتر براي كشاورزي استان خواهد بود. بی‌تردید ملت سرافراز بویژه کشاورزان وتولیدکنندگان بخش کشاورزی هرمزگان در سال 1393 در تحقق شعاراقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی با تلاش و کوشش مضاعف در عرصه اقتصادی توان و اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

اطمينان داریم در افق پيش رو، توجه به منويات رهبر فرزانه انقلاب و اتحاد، همدلي و همراهي همگان رمز موفقيت كشور براي غلبه بر توطئه هاي دشمنان و زمينه ساز آباداني و عزت بيش از پيش ايران اسلامي خواهد بود.

 

روابط عمومی

جهادکشاورزی هرمزگان