خبرها


افتتاح ۱۵۶ پروژه کشاورزی در هرمزگان

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در هفته جهاد کشاورزی 156 پروژه با اعتبار بیش از 235 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می‌رسد.

بهروز قریشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان، اظهار کرد: ارتباطات، روابط عمومی و تجهیزات به عنوان سه عامل اساسی در توسعه و قدرت بخشیدن امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایفای نقش می‌کند.

وی با بیان این‌که جهاد کشاورزی از تعامل بخش کشاورزی و اصحاب رسانه به دلیل انتقال صحیح اطلاعات استقبال می‌کند، افزود: افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی هرمزگان، توسعه پایدار بخش کشاورزی و توسعه مدیریت مشاوره‌ای با ایجاد بخش‌های کشاورزی مجرب از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام سازمان جهاد کشاورزی استان است.

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به 21 تا 27 خرداد به عنوان هفته جهاد کشاورزی، بیان کرد: همزمان با این هفته 156 پروژه در سراسر استان افتتاح می‌شود

وی اظهار کرد: از این تعداد 108 پروژه در زمینه آب وخاک، 36پروژه در مبحث تولیدات دامی، 10 پروژه در حوزه تولیدات گیاهی و 2 پروژه در زمینه صنایع کشاورزی است.

قریشی با اشاره اینکه کشاورزی، مدیریت جهادی، سلامت و امنیت غذایی شعار هفته جهادکشاورزی است بیان کرد: در نخستین روز این هفته از تولیدکنندگان برتر استان تجلیل می شود و در روز دوم با حضور در گلزار شهدا با یاد و خاطر این عزیزان را گرامی می داریم.

وی شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری مسابقه شترسواری از برنامه های سومین روز این هفته عنوان کرد.

مدیرروابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به شعار کشاورزی، عزم ملی مشارکت مردمی گفت: در چهارمین و ینجمین روز از هفته جهادکشاورزی پروژه های حوزه شهرستان بندرعباس و بندرلنگه و بستک به بهره برداری می رسد.

قریشی تصریح کرد: همایش تشکل ها و تعاونی های با محوریت تعاون روستایی از دیگر برنامه های این سازمان در ششمین روز از هفته جهادکشاورزی خواهد بود.

وی دیدار با امام جمعه و اجرای برنامه های بیابان زدایی منابع طبیعی را از برنامه های آخرین روز این هفته اعلام کرد.