خبرها


تحقق اقتصاد مقاومتی با تقویت بخش کشاورزی

طرح اقتصاد مقاومتی طرحی اقتصادی و روان است که در صورت توجه و با به کارگیری طرح های نوین می توان زمینه را برای پایداری اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ، رئیس سازمان جهادکشاورزی، هدف اقتصاد مقاومتی بازسازی و احیاء اقتصاد ملی است، موجودیت این اقتصاد که ایرانی و اسلامی است باید هر چه بهتر معلوم و مشخص شود و اگر بومی سازی ، خصوصی ، پر بازده و تولید زا بودن را از شاخص های اقتصاد مقاومتی بدانیم بدون شک کشاورزی اقتصادی مقاوم است.

علینقی صالحی گفت:همچنین در چند سال اخیر که مقام معظم رهبری اقتصاد را جزء اصلی ترین جهت گیری های کشور قرار داده است .انتظارمی رود مدیران برای بخش کشاورزی که منشا تولید وسرمایه است اهمیت بیشتری قایل شوندودر اعطای خدمت به جامعه کشاورزی همچون سال های قبل و با توان مضاعفی در راستای رفع دغدغه های کشاورزان تلاش نمایند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی با اشاره به نامگذاری سالجاری تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری ، اظهار کرد: تمام نهادهای حاکمیتی در کنار مردم و بخش غیردولتی باید به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همت مضاعف نشان دهند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با بیان اینکه کشاورزی در اقتصاد مقاومتی سهم بسزایی دارد، اظهار داشت: باعنایت به اینکه اراضی کشاورزی سرمایه ای ملی است ، کشاورزان برای حفظ پتانسیل های بالای بخش کشاورزی  وکیفیت آب و خاک  اهتمام لازم را داشته باشند.



اخبار برگزیده