خبرها

غرس نهال مثمر درمدرسه شهید جهان آرا روستای برکه دکا پارسیان

مدیرجهادکشاورزی شهرستان پارسیان ، با بیان اینکه طرح کاشت نهال با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و با هماهنگی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا می شود، افزود: غرس نهال در مدارس کار بزرگ و زیبایی است که در طول هفته منابع طبیعی انجام می‏شود.

به گزارش روابط عمومی جهادکشاورزی هرمزگان ،یعقوب دلدار، ابراز کرد: با اجرای این طرح در سطح مدارس دانش‏آموزان در نهادینه‏سازی فرهنگ حفظ منابع طبیعی مشارکت داده شده و فرهنگ درختکاری و صیانت از طبیعت به دانش آموزان آموزش داده می شود.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان پارسیان ، یادآور شد: ما وظیفه داریم در ارتباط با بهترین آفرینش های الهی بعد از ما انسان ها، از طبیعت نگهداری کرده و احترام به طبیعت احترام به خودمان است.

وی، گفت: ما باید دوستدار طبیعت باشیم و این فرهنگ را در جامعه نهادینه نمائیم، دوست داشته باشیم و دیگران را به دوست داشتن و حفاظت از طبیعت دعوت کنیم.
 دلدار، در پایان خاطرنشان کرد: هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی است که تا فرهنگ درختکاری و حفاظت از طبیعت را در بین دانش آموزان و دیگر اقشار مردم نهادینه کرد.

گفتنی است، این مراسم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی شهرستان  درمدرسه شهید جهان آرا روستای برکه دکا پارسیان برگزار و ضمن پاسداشت روز درختکاری اقدام به کاشت نهال در این واحد آموزشی شد.



اخبار برگزیده