خبرها


بیانیه تقدیر کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر هرمزگان بابت حضور حماسی مردم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر، دربیاینه ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد، در این بیاینه آمده است: اینجا ایران است، دیار شیرانی که توانستند دیو سپید شرق و غرب را به زانو در آورده و انقلابی به بزرگی تاریخ معاصر این مرز و بوم رقم زنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: درود و سلام به روح پاک خمینی کبیر (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی؛ عزتی که امروز ایران اسلامی شاهد آنست از برکات از خودگذشتگی این عزیزان بود.

این بیانیه می افزاید: روستائیان و عشایربه عنوان پایگاه های اصلی انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته مورد توجه باشند و امروز فرمایش رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در خصوص توجه به روستائیان و عشایر مبیین همین مسئله است که با تیز بینی مثال زدنی رهبری بصیر انقلاب مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر و سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ضمن تقدیر از ملت غیور و شهید پرور ایران و هرمزگان قهرمان بابت ایجاد حماسه ای بزرگ و درخور شان ایران اسلامی که باعث نومیدی و یاس دشمن زبون شد، در ادامه می افزایند: دشمن دون همواره با هدف قرار دادن ارزش های انقلاب سعی می کند تا مردم را از انقلاب جدا کند، اما هر بار جوابی محکم تر از گذشته از مردم دریافت می کند.

خاطر نشان می شود، ریاست کمیته  روستایی وعشایری هرمزگان به عهده حجت الاسلام والمسلمین محمود فخرایی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان است



اخبار برگزیده