خبرها


بیانیه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان درآستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و 22 بهمن بیانیه صادر کرد.

در بخشهایی از این بیانیه آمده است : جامعه کشاورزی وجهادگران سازمان جهادکشاورزی هرمزگان همسو با آحاد ملت ایران اسلامی در راستای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری، حضوری پر شور در راهپیمایی 22 بهمن خواهد داشت. این بیانیه می افزاید :  اکنون که سی و پنج سال از انقلاب شکوهمند می‌گذرد ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزت‌مند و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد. آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است. در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : به حتم، تلاش‌های مذبوحانه امروز دولت‌های غربی به ویژه امریکا، در موضوع برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نمی‌برد؛ ملت ایران فراموش نمی‌کند که رژیم ایالات متحده امریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می‌کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده‌ بودند. از این‌رو در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لبیک خواهد گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.

در بخش پایانی این بیانیه جامعه روستایی وعشایری هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود .



اخبار برگزیده