خبرها


بیانیه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت ۱۲ فروردین

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت 12 فروردین

 

  دوازدهم فروردين سالروز تاسيس جمهوري اسلامي ايران را به تمام هموطنان عزيز بويژه مردم شريف و غیور استان هرمزگان تبريك و تهنيت مي گوييم. بي ترديد اين روز بزرگ و تاريخي اولين پيمان رسمي امام و امت براي استقرار حكومت مبتني بر اسلام ناب محمدي(ص) در كشور عزيزمان ايران بود.

پدیده‌ای نوظهور در عرصه اداره و مدیریت جوامع بشری که با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی مورد اقبال عمومی جوامع و کشورها به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه قرار گرفته و امروزه به وضوح آثار و برکات آن قابل احصاء و مشاهده برای دوست و دشمن است. در شرایط کنونی و موقعیت ایران اسلامی وظیفه مردم آگاه و بصیر ایران به عنوان نمونه الگوی برپایی حکومت اسلامی در جهان بسیار حساس و خطیر بوده و باید با دوری از اختلاف و تفرقه و تاکید بر وحدت و یکپارچگی حول محور ولایت فقیه با اتکا به عزم راسخ و خودباوری ملت ایران و توان جوانان غیور و  مدیریت هوشمندانه ، حماسه ای شگرف و عظیم را در حوزه سیاسی و اقتصادی کشور ثبت نمایند . بی‌تردید ملت سرافراز ایران بویژه کشاورزان وتولیدکنندگان بخش کشاورزی در سال 1392 در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تلاش و کوشش مضاعف در عرصه اقتصادی توان و اعتقاد خود به ولایت را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

با گراميداشت اين روز خجسته و تبريك مجدد آن به مردم بصير و متدين استان، اطمينان داریم در افق پيش رو، توجه به منويات رهبر فرزانه انقلاب و اتحاد، همدلي و همراهي همگان رمز موفقيت كشور براي غلبه بر توطئه هاي دشمنان و زمينه ساز آباداني و عزت بيش از پيش ايران اسلامي خواهد بود.