خبرها


عناوین روزهای هفته جهاد کشاورزی هرمزگان اعلام شد

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از عناوین روزهای هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: هر ساله هفته جهاد کشاورزی با مراسم خاصی برگزار می شود و امسال نیز در این هفته ضمن افتتاح طرحهای مرتبط با بخش کشاورزی، از بهره برداران نمونه و برتر این بخش نیز تجلیل می شود.

بهروز قریشی، افزود: امسال نیز روز اول هفته جهاد کشاورزی بعنوان "تولید ملی، توسعه فناوری و حمایت از تولیدکنندگان کشاورزی" نامگذاری و در این روز از نمونه های برتر بخش تجلیل می شود.

وی، "تولید پایدار، ضامن سلامت و امنیت غذایی" را عنوان روز دوم این هفته برشمرد و بیان داشت: در این روز طرحهای مختلف جهاد کشاورزی و دامپزشکی در شهرستانها به بهره برداری می رسد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، "تعاونیها و تشکلها بستر توسعه بخش کشاورزی" را عنوان روز سوم این ایام نام برد و تصریح کرد: در این روز گردهمایی تعاونیها و تشکلهای روستایی و کشاورزی برگزار خواهد شد.

قریشی، از عنوان "ولایت مداری، محور فرهنگ و مدیریت جهادی" بعنوان روز چهارم هفته جهاد کشاورزی یاد کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی فرهنگ جهادی، دیدار با مقامات استانی از جمله برنامه های اجرایی در این روز می باشد.

وی، روز پنجم این هفته را "سرمایه انسانی، پشتوانه توسعه کشاورزی برشمرد و افزود: مراسم مهمانی لاله ها همانند سالهای گذشته برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، "همه با هم تلاش برای جذب سرمایه در بخش کشاورزی را عنوان روز ششم برشمرد و افزود: در این روز طرح های جهاد کشاورزی در شهرستانهای مختلف به بهره برداری می رسد.

وی، روز آخر این هفته را با عنوان "خاک سالم ضامن بقای حیات نامید و گفت: 27 خردادماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی به دستور معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و در این روز رییس سازمان به همراه معاونین ضمن سرکشی از خانواده معظم شهدای جهاد کشاورزی با جانبازان نیز دیدار خواهند داشت.