خبرها


از بانوان شاغل در سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان تقدير شد

همزمان با سالروز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن ، طي مراسمي با حضور مسئولان و كاركنان سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان از بانوان شاغل در اين سازمان تقدير شد. در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين ميرزايي استاد دانشگاه و محقق ، در خصوص صفات شايسته و نقش حضرت زهرا (س) در تاريخ اسلام به سخنراني پرداخت . وي بر الگو برداري از سيره زندگي آن حضرت در تمامي مراحل زندگي و نيز اعتقادي و اخلاق تاكيد نمود.

رييس سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان نيز در اين مراسم با گراميداشت سالروز ميلاد بزرگ بانوي اسلام ، از جمله صفات درخشان آن حضرت را دفاع از امر مهم ولايت و ولايت مداري ايشان برشمرد. وي همچنين  از فعاليتهاي بانوان شاغل در اين سازمان تقدير و تجليل كردو اظهار داشت : بانوان شاغل اين سازمان و نيز همه بانوان بهره بردار در بخش كشاورزي با تعهد و مسئوليت پذيري در بخش توليد و كشاورزي نقش بسيار بسزايي دارند و اثرات مثبت آن نيز در بهره وري كاملا محسوس است.

علينقي صالحي با اشاره به دستاوردهاي مهم دولت و از جمله بخش كشاورزي آن را نتيجه تلاش و همت همه دست اندركاران، كارشناسان و خدمتگزاران به مردم دانست و تصريح كرد: يكي از دستاوردهاي مهم بخش كشاورزي طي سالهاي اخير كه از رشد بالايي برخوردار بوده است ، تلاش در جهت استفاده بهينه از منابع آب و خاك بوده است كه در راستاي اين امر امروز سطوح آبياري تحت فشار در اين استان طي شش سال اخير با رشد بسيار خوبي به 70هزار هكتار رسيده است . رييس سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان از برنامه مهم دولت در حمايت ويژه از بخش كشاورزي در سالجاري خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات كارگروه تشكيل شده  اين طرح، كه هم اكنون در استان و شهرستانها نيز كارگروه آن تشكيل شده است، با هدف از حمايت از توسعه بخش كشاورزي و نيز ايجاد اشتغال مي باشد كه دستگاههاي مرتبط وظايفي را در اينخصوص دنبال مي كنند.

وي از كارشناسان بخش كشاورزي خواست جهت هر چه بهتر اجرا شدن طرح ، علاوه بر طرحهاي زراعي و باغي در تمامي عرصه هاي بخش كشاورزي از جمله صنايع كشاورزي ،شيلاتي ، توليدي، دامپروري و  طرحهاي منابع طبيعي و ... متقاضيان و علاقمندان جوياي كار و فعاليت در بخش كشاورزي را مشاوره و هدايت نمايند.



اخبار برگزیده